Մայրենի

  1. Գրի՛ր ստեղծագործական աշխատանք հետևյալ վերնագրերից մեկով՝
  • Ուղղագրական բառարանից ձեր դուրս գրած / գարնանը վերաբերող/ բառերով հորինել պատմություն․․․
  • Գիտե՞ք, որ գարուն է  արդեն․․․
  • Գարնանամուտ
  • Հե՜յ, ջա՜ն գարուն, բարով ես եկել․․․
  • այլ ․․․(ի՛նքդ վերնագիր մտածիր)

2․ Համացանցից գտնել գարնան մասին այլ բանաստեղծություններ։

Գիտե՞ք, որ գարուն է արդեն,
Բոլորը թափվել են փողոց.
Լսո՞ւմ եք անուշ մի զնգոց —
Գիտե՞ք, որ գարուն է արդեն:
Դյութում են շրթերը վարդե,
Սրտերը կրակ են ու բոց —
Գիտե՞ք, որ գարուն է արդեն,
Բոլորը թափվել են փողոց:

3․ Բլոգում տեսանյութով կամ ռադիոնյութով ներկայացրու գարնանը նվիրված բանաստեղծություններից մեկը։

Գարնանային ծառը

Մի անգամ պապիկը ծառ տընկեց,տընկելուց նա ասաց.

-Երբ ես մահան այս ծառը իմ երեխաներին կպահի և մրգերով կհյուրասիրի:

անցավ տարիներ ծառը մեծացավ և մի օր գարնանը պապիկը մահացավ:Բոլորը շատ տխրեցին և հիշեցին պապիկի խոսքերը:

«Երբ ես մահան այս ծառը իմ երեխաներին կպահի և մրգերով կհյուրասիրի»

Նրանք մի անգամից գնացին ծառի մոտ և տեսան վոր ծառի կողքերը լիքը լիքը միրգ է լցրած:

Հաջորդ օրը նրանք տեսան վոր ծառը գնում է թե ուր ոչ ոք չգիտի:Նրանք գնացին ծառի մոտ և տեսան պապիկին: